-16

Idag skjutsade jag och Tindra farmor till Ica så hon fick handla lite,
inne på Ica började Tindra ropa "Gammel Gumma" efter farmor.
Men jag tror inte att hon hörde. haha, skitunge!

När vi kom hem blev det en rask promenad, det va ju "bara"
-16 mitt på dagen idag. Men när jag väl hade fått upp värmen
och kände att jag kunde gå till världens ände så började Tindra klaga på att det va kallt.
Så det va bara att vända, men 5 min senare sov hon. Hade packat ner henne i flera filtar och åkpåsen.
Så så mycket kan hon inte ha frusit egentligen, men det va väl lika bra att vända hemåt.
En timmes promenad blev det iaf =)
Såååå otroligt skönt!

Sen blev det lyxmiddag, Nudlar :p

Nu ska jag mysa ner mig i soffan bredvid trollet
och se Tingeling 2. Har ju bara sett den ett ex antal 100 gånger =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0