Alla hjärtans dag

Tjohoo, känns verkligen som att Alla hjärtans dag är världens mest överskattade dag.
Alla ooootroligt lyckliga människor ska visa hur mycket den andra betyder.. och bla bla..
Men såå bitter ska jag väl inte vara.. jag fick faktiskt en present idag,
av honom. Oväntat. Eller njae, kanske inte.




Älskar verkligen Body Shops
Strawberry "serie"
Så jag vart faktiskt skit glad över det, för det behövdes nytt
med tanke på att det jag hade kvar var bara droppar.


Gårdagen då, ännu en gång va det helt rätt låtar som gick vidare.
Vissa fattar man inte varför dom är med i melodifestivalen,
det blir ju så tråkigt när det kommer några låtar som är totalt kassa.
Men varför ställa upp? Varför ta med bidragen?
Dom och alla andra vet att dom inte har en chans,
skit låtarna tar bara upp plats där det hade kunnat vara bra låtar.
Jaja... Trevligt sällskap och vin va det också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0