Anticimex

Träffade hyresvärden förut, och jag passade på att berätta om de äckliga pälsängrarna som ramlar ner på spisen från spisfläkten i tid och otid.
Och att jag måste ha ett nytt filter till fläkten, (hellst en ny fläkt vore ju nåt)
filtret är så jävla äckligt, och det går inte att göra rent det nå mer,
för det bara smular sönder sig.
Jag har inte haft pälsängrar hos mig sen gubben ovanför dog och dom fixade till den lägenheten,
men nu så har dom börjat komma igen. Dock så är det ju "bara" i köket nu,
förut va det hela lägenheten!
Jag äcklas så jävla mycket av dom vidriga små sakerna!

Men iaf, en kille från Anticimex ringde upp mig och det vart bestämt att dom ska komma på fredag.
Perfekt dag, för om dom måste sanera, vilken dom troligtvis måste,
så får man inte vistas där dom har sanerat på ett dygn ungefär.
Tindra ska ju till pappa sin i helgen, så det va en bra dag.
Men tiden då, mellan kl 8-12 skulle han komma.
Fel att få en liiiite mer exakt tid! Men men...
Men en sak glömde jag att säga till han, för han frågade om det förekom pälsängrar någon annanstans.
Förut gjorde det ju det, men inte nu. Men nu kom jag på att ibland hittar man deras tomma larvskal,
i garderoberna. Men det vet jag inte om det är nu eller om det är sen förut.
Måste komma ihåg å säga det på fredag.

Det är så jävla äckligt!





Kommentarer
Postat av: linda rudalinda

Jaa fyy fan vad dom är äckliga! Vi hade också såna när vi bodde på skönsmon,,huset näst närmast Johan faktist.

Sa dom vad dom kommer ifrån? Vad fan lever dom äcklena på?? Vi hade också i garderoben å under leklåder å dylikt! Fan jag hatar dom där också!

Hoppas du får bort allt!

Puss å Kram på er..

2010-02-17 @ 16:55:02
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0