Arken

Efter dagis idag for jag och skruttan till Arken och handlade lite till kaninskrället,
Tindra ääälskar att gå där och strosa.. så i en timme va vi där. Kul! Verkligen! :p
Eftersom att det är den 25'e idag, så ska det firas, så Tindra fick en Happy meal från McDonalds till middag.


Sen så går jag och retar upp mig mer och mer på han,
hur i helskotta har han mage att köpa blommor till mig?
När han vet att jag vill inte ha det, med tanke på allt han har sagt till mig
om hur jävla speciell jag är och hur mycket han älskar mig
och att det är därför han har köpt blommor till mig och bla bla bla..
Sen gick han och köpte blommor till HENNE. En flyktig jävla människa han träffade i två veckor ungefär.
Jävla gris! Han kunde lika gärna ha spottat mig i ansiktet,
det hade känts bättre!
Fan vad arg jag är! Eller trodde han att det räckte med att komma med två ynkliga rosor,
som jag sa till han, han hade lika gärna kunnat plocka en gren från ett träd.

Snart känns det som att jag kommer riva av mig håret!


Kommentarer
Postat av: linda ruda

hej! Synd att ni har det så här,gör klart för han att du inte vill mer då Cissi! Stäng alla broar å bryt kontakten helt.

Kram å ha en mysig fredag..

2010-02-26 @ 12:35:47
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0