Bebis

Jag och trollet va och hälsade på Angelina förut idag,
och gud så liten och söt flickan är. Så otroligt liten!
Jag kan inte tänka mig att Tindra har varit så där liten,
inte ens en vecka gammal är lilla Wilma.
Just i stunden när man ser en bebis och snusar på den, så blir man lite sugen på en till.
Tills man inser allt "jobb" med en bebis,
jag är nöjd med ett barn. Jag har en älskling och det räcker,
jag har gjort mitt =)

Kom hem förut idag, och ikväll blir det nog en tidig kväll
är så fruktansvärt trött så jag skulle kunna dö.
Har inte ringt VC om propavan ännu, men det går bättre och bättre att somna på kvällarna.
Det mesta av min ilska har försvunnit, är nog mycket därför jag somnar skulle jag kunna tro.
Och mycket för att jag väljer att tro på honom, tro att hon betydde inget för han,
att han träffade henne i ett försök att komma över mig,
tro på att det hände inget mellan dom.
Det sistnämnda är väl naivt, jag vet.. men allt för att det ska kännas bättre för mig.




Kommentarer
Postat av: jag

Snälla Cecilia.

Tro inte på honom. Det är ett stort misstag.

Du vet det själv.

2010-02-04 @ 21:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0