Besviken

Jag är så himla arg och ledsen för Tindras skull!
Det gör så ont i mig att se henne besviken, det gör så ont så hellst skulle jag vilja gråta!
För är det nåt jag inte vill att mitt barn ska vara, så är det besviken!
Hon ska inte behöva känna sig sviken! Aldrig någonsin!

Men efter ett långt prat, där hon va både ledsen och arg,
så vart det bestämt att hon skulle sova hos momma!
Och även fast det inte vart som hon hade tänkt och besvikelsen är stor,
så vet jag att hon kommer ha super mysigt hos mormor sin!

Nu är Carolina här med vinet vilken sekund som hellst!
Muuuuuumsigt!
Sen är vi redo för SCHLAGER LÖRDAG :D




Kommentarer
Postat av: Tindra och Mormor "schlagerdrottningarna"

tredcsadgthyujvcfvjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjcccccccccccccccccccccccccccccccddddddddddddddddssssssssssssss.

översättning kommer här, håll i dig!

Nu har vi ätit pizza, kexchoklad snart skall vi äta mycket chips och mormor säger:Krispiga potatischip:)

Snart skall jag dansa och hoppa för snart kommer gammelmoster hit för henne tycker jag mycket om.

Nu skall momma följa med mig till toan jag måste b och kissa.

Hej då min älskling "mamma" älskar dig / Tindra

2010-02-13 @ 19:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0