Böcker

Jag har knappt läst en hel bok i mitt liv.
Men sen i somras har jag avverkat 4 böcker. FYRA stycken!
Herregud! Och jag vill ha mer, mer, mer o mer!
Jag har fått blodad tand, min älskade farmor kommer bli överlycklig =)
Men det ska vara pocketböcker och självbiografier,
dom jag har läst hittils har varit såå otroligt bra och spännande och allt möjligt.
Så jag kan verkligen rekomendera dom,
"Det ska bli ett sant nöje att döda dig" - Magdalena Graaf
"Vingklippt ängel" & "Känn pulsen slå" - Berny Pålsson
"Mamma sa att jag var sjuk" - Julie Gregory

Nu har jag hittat ett par böcker jag vill läsa.
Givetvist självbiografier.
Ska till farmor i morgon för farfar ska iväg å besikta vita faran,
så jag kanske ska ta med mig farmor en sväng på stan för att införskaffa lite böcker.
Älskade farmor kommer jubla. Hon är bokmalarnas bokmal,
och hon har alltid tyckt att det har varit sååå fruktansvärt synd att inte jag läser böcker osv osv..
Jag vet inte varför.. Men hon har sagt det ofta iaf.

Nu blir det en cigg sen sängen, tror jag ska lägga mig på spikmattan ett tag
och se om jag kanske kan få bort lite av värken i ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0