Chock

Det blev en lovely promenad i solen idag, såå underbart.
Hoppas på sol i morgon med!
Dock så gjorde jag den andra vurpan i år.
Den va snygg måste jag säga. Det är lite min grej, stilfulla vurpor :p
Det enda som tog i backen va ena handen, så jag överlevde utan en endaste värkande liten del.
Kul!

Mindre kul va el räkningen som kom i dag,
vanligtvis under det mörka vinter halvåret,
så brukar den ligga på mellan 150-200 kr.
Nu låg den på 811 kr! Jag fick en chock!
Men det är ju fläkt jäveln i badrummet, men att den kan dra såå mycket el.
Mellanskillnaden tänker jag givetvist kräva av hyresvärden!

Nu ska jag ta och bada Tindra,
det kan bli ett projekt i sig.
Hon har fått nån grej för sig att hon inte ska ha vatten i håret och ansiktet.
Hon skriker som jag skulle sticka en kniv i henne.
Så inte vet jag vad hon har fått för sig.
Håret måste ju tvättas iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0