Dödsfällan

Prick klockan 14 va Anticimex gubben här.
Dock så ursäktade han sig och började rabbla upp att han hade varit i Njurunda osv osv..
Fick nå grejer jag skulle ställa ut i köket, fick en extra också som jag kunde ställa i en av garderoberna
där jag har hittat äcklen förut. Han sa det att dom är aldrig i "vecko garderoberna" utan dom trivs där dom kan vara i lugn och ro, som ha uttryckte det. Och det stämmer, i den där garderoben slängs det in saker som aldrig kommer ut.
Vad blev då resultatet av det?
ett 30-tal skal och döda pälsängrar, 7 levande.. som jag förövrigt hade in i "dödsfällan".
Såå jävla äckligt! Och då är det flera påsar som jag inte har kollat i och ett överfullt hyllplan.
Han sa det att blev det inte bättre inom nån månad så skulle jag kontakta dom igen,
så skulle dom sanera hela lägenheten ink. alla garderober.

Det mesta som va där inne va Tindras kläder i strl 62-86.
Trodde inte att det va sååå mycket, med tanke på att det finns hur mycket bebis kläder som hellst i förrådet,
men uppenbarligen så är det bara kläder i strl 50-62.
Även Tindras babygym va inne i garderoben, kan man kalla det garderob egentligen,
känns mer som en jätte lite klädkammare.
Men iaf, babygymmet är ju såååå underbart lovely,
och jag är nog rätt så ensam om att ha det babygymet i Sverige, eftersom det säljs inte här.
Jag skickade efter det från ett företag i London för en hiskelig summa.
Hittade även en av Tindras åkpåsar, som är sååå söt med ett T på =)

Jag tänkte åka och köpa nån form av ställning med såna där korgar med hål i,
vet inte vad dom heter. Men dom brukar vara i mitthems garderober.
Tror dom säljer såna på Ikea, fast mindre då, med ställning.
För även fast alla bebis kläder är ute, så är det hur mycket som hellst som måste in dit igen,
och jag vägrar lägga det på golvet. Få ta en tripp till Birsta i morgon.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0