Fettisdag

I morse när jag kom fram till dagis, så stog två bilar (hantverkar jävlar) och upptog hela vägen utanför dagis så jag kom inte fram till parkeringsplatsen. Den ena jäveln som stog på vägen vägra flytta på sig, så jag ställde mig bakom den andra, som hade kört in en bit på sidan.
Parkerade alldeles bakom, inte mer än 5 cm.
Så kom det nåt spånhuvud ut och skulle börja gnälla på att jag ställde mig för nära,
då brann det för mig kan jag säga... Vräkte ur mig att det sket jag minsann i, och så går det när man tar upp hela vägen osv osv.. så kläckte han ur sig att han behövde ha verktygen som låg bak..
För att det inte skulle brinna mer och risken för att jag skulle flyga på han, så blängde jag bara på han och gick.
Mitt morgon humör är inte att leka med... :p

Så mycket duster jag och Tindra har haft på mornarna, när hon har varit tjurig.
Men nu dom senaste månaderna, har hon varit så go på morgon.
Om hon vaknar före mig, så kommer hon och kryper upp till mig så vi kan mysa, pussas och kramas.
Hon är tom så snäll, så när klockan ringer stänger hon av den..
Haha, snällt men inte så bra för att hon stänger av Snoosen också.
Go hjärtat mitt! =)

Fettisdag idag, jag har redan tryckt i mig en halv semla på Eclair,
kändes lite väl saftigt och fettigt med en hel, så det vart en halv.
Ska nog ta en rask promenad idag med, dock så är det -15 ute.
Blir väl förhoppningsvis lite varmare, annars är det bara att öka takten så man får upp värmen fortare.

Just ja, idag blir Tindra 3½ år. Stor tjejen! Om ett halvår blir hon 4 år.
Alltså FYRA! Jag fattar inte vart tiden har tagit vägen!


Njuuuut av godingarna idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0