Förvirrad

Jag är så himla totalt förvirrad nu, vet varken ut eller in.
En del av mig vill tro på allt han säger,
medans en annan del säger att det är bara ren skit snack och lögn.
Ena stunden tror jag så innerligt på alla ursäkter han överröser mig med dagligen,
medans andra stunden så tvivlar jag så fruktansvärt mycket.
Och allt som har varit spelas upp som en dålig film i huvudet.
Alla bilder jag har i huvudet, allt han vräkte ur sig när jag fick reda på det, alla sms mellan dom,
det kommer upp titt som tätt. och jag skulle kunna slå en hammare i huvudet på han.

Hur det än blir så måste jag förlåta och acceptera det som har hänt,
för att jag ska kunna gå vidare.
Om det blir med eller utan honom, återstår att se.
Det är alldeles för tidigt att säga nu, det är alldeles för "färskt" än.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lär dig att förlåta så mår du bättre | Psyke Och Stress och Kropp ...Att förlåta kan vara jobbigt och smärtsamt, oavsett om det handlar om andras svek eller ditt eget. Men det kan också få dig att må bättre. Lär dig förlåta ...Men till vilket pris tjejen....

2010-02-05 @ 20:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0