Helvetestrappen

Jag va tvungen å städa den förbannade trappen idag,
skulle egentligen ha gjort det vecka 4. Men orka!
Så idag fick jag en liten pik av hyresvärden,
men det ska han få tillbaka nästa gång han inte skottar på flera dagar när det kommer 3 meter snö.
Ha!
Tindra dissade mig, så under tiden gick hon till grannen,
vilket jag iofs tror va mycket mer spännande än att titta på när jag svär över helvetes trappen :p
Men min rygg är totalt paj nu, har såå fruktansvärt ont.
Jag måste verkligen göra nåt åt min sargade rygg snart innan jag kollapsar.
Men jag har lite svårt med att gå och få massage, att en okänd människa ska ta på mig.
Det skulle säkert vara super bra och skönt, men neeeeej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0