Lycka

Nu börjar jag bli redo för schlager och Viiiiin :D
Har tagit på mig min schlager outfit som jag införskaffade enbart för denna stooora kväll!

Idag känns det som att inget kan gå fel, jag är på sprudlade humör
och det kommer grejer hela tiden som gör mig mer på strålande humör!
Jag skulle vilja skrika av lycka! 
Några grejer som har gjort min dag,
floskade på Subway idag efter systemet.
UTAN att känna att jag ville ta livet av mig.
Det har varit riktigt vårväder idag,  
och vågen står fortfarande på 56 kg, mitt BMI är 19,8.
(ner till 19 är det ingen fara, OM jag kommer under 19 så lovar jag att sluta banta.)

Det bästa av allt (förutom vin och trevligt sällskap ikväll) är att nu har jag och Carolina klubbat melodifestival finalen nästa år, på plats i Globen! Vi har surrat sååå jävla många år om att vi måste ju se melodifestivalen om den kommer till sundsvall igen, och om sverige vinner eurovison måste vi åka och se det när det ska va i sverige.
Men inget av det kommer hända! Så nu jäklar, har vi spikat att nästa år,
då sitter vi längst fram i globen på finalen!
Sen kom jag på den bästa idén ever, vi ska önska oss biljetterna i Julklapp.
Kanske resa och hotell också, fast iofs jag bor ju super billigt inom choice.
Eller nää, det kan vi nog önska så vi får mer pengar till partajj efteråt och shopping =)

Nu ska jag ta och ringa min "bitch" som ska vara min chaufför ikväll.
Jag längtar tills första klunken av vinet, det vattnas i munnen bara jag tänker på det.
Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0