Schlager Lördag

Åt kina mat förut, och usch va jag känner mig fetast i världen!
MEN! Idag ska man inte klaga på något, för idag är det ingen vanlig lördag.
Det är ju Schlager Löööööördag =)

Håret är färgat, vin flaskorna är köpta och naglarna målade.
Nu är det bara schlager kläder som ska på och tiden ska gå lite.
Sen får vi se hur det blir med mina naglar när jag kommer till Ön,
sist våldtog Savannah mina naglar med sin tunga.
Efter att hon hade inspekterat dom ett tag så skulle hon smaka också,
men dom såg nog godare ut än va det va :p

Dagens Wild and crazy vin blev Arthouse,
ett såkallat årgångsvin. Vet inte vad det menas egentligen,
men det låter ju fint :p


Kommentarer
Postat av: Carro

haha hon är så häftig min dotter :D

2010-02-20 @ 18:36:42
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0