Sommar, nu tack!

Jag känner verkligen att jag måste hitta mig ett offer som jag kan pressa på pengar,
så jag och trollet kan fly skit vädret och komma hem när det är vår igen.
Jag är såå jäkla gudomligt less på snön som kommer hela hela hela tiden!

Jag längtar efter att springa och vifta och skrika för full hals och i panik fly från getingar,
jag längtar efter att med hjärtat i halsen jaga flygkryp med hårspray i lägenheten,
jag längtar efter alla myggbett som man kliar sönder så det blir blodfläckar på lakanet,
jag längtar efter att jaga kryp med en sko i högsta hugg samtidigt som jag är så rädd så jag skakar.

Ge mig SOMMAR!!!


Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHA jag ska påminna dig

2010-02-26 @ 14:09:43
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Cicci

Nä men gör inte det :p

Isf, så kommer jag ALLTID ringa dig när det det är kryp i närheten, och du vet ju hur det låter :p mohahah

2010-02-26 @ 14:22:56
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0