Trött

Guuuud vad jag är trött!
Hela dagen har jag gått som i en dimma av trötthet och huvudvärk.
Inte somnade jag tidigt igår eller, låg väl vaken till 2-3 tiden.
Som jag har sagt tidigare, min värsta fiende är mitt huvud.
Jag låg och filosoferade, och kom på att jag fyller år snart,
eller ja i April. För mig är det årets höjdpunkt, det är dagen med stort D!
Min födelsedag är så viktig, att det borde vara en flagg dag!
Inte för att jag vill bli ett år äldre, utan för att jag är extremt barnsligt förtjust i att få presenter =)
Kom på att jag fyller 24 nu. 24 JÄVLA ÅR!!!
24 24 24 24 24 .... smaka på ordet! Hemskt!
Nästa grej jag kom på, lite så där logiskt, nästa år fyller jag 25.
Fy fan, 25 år! 25 25 25 25.. smaka på det ordet då!
Det smakar och låter DÖD och GAMMAL!
Så där låg jag med världens dödsångest, och ångest över att bli gammal.
Det jag är mest rädd för och kan ge mig en sjuhelvetes ångest,
det är tanken på att dö, man försvinner som ingenting från jordens yta, man slutar existera. allt är svart. man är borta, föralltid!
Och tanken på att bli gammal, rynkig och bräcklig och döden bara väntar på en.

Jag kommer bli den sönder botoxade kärringen som vägrar dö.
Jag ska alltid se ut som jag gör nu, jag ska inte bli gammal, jag ska inte bli rynkig och allt som hör till att bli gammal. Jag total vägrar!



Dessutom vaknade Tindra vid 5.30 tiden i morse.
Låg i en dvala tills telefonen ringde vid 7,
det va Ulf som frågade vad jag ville.
Lite yr i huvudet fattade jag inget, tills jag sneglade över axeln där det satt ett
skyldigt litet troll. Hon hade fipplat med min telefon och ringt upp Mamma och Ulf :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0