-17

Det blev inge Birsta för oss idag,
klarade helt enkelt inte av att åka dit.
Så jag stog i valet och kvalet om vi skulle till mamma eller inte.. 
Men vi åkte dit, och Tindra fick härja av sig.. ;p
Jag känner mig som den fetaste människan på jorden efter jag åt iaf.
Som om det inte va tillräckligt innan.. men men.
Kallt va det där iaf, när vi åkte hemifrån va det "bara" -17
uppe hos mamma va det -28.

Va uppe till strax efter 1 inatt och städade,
så nu finns det inget att göra.
Eller badrummet behöver en rengöring.
Men det tänker jag ta till helgen, då ska jag ändå ut med allt ur badrummet
eftersom dom ska börja där på måndag.
Och nåt måste jag ha att göra i helgen,
ska ta ner julen då också.
Funderar på att köpa mig en vin flaska eller kanske en box så jag kan sova,
Tindra åker ju till pappa sin.
Dock så måste jag isf stänga av och gömma telefonen,
om jag ska förtära nåt alkoholhaltigt.

Jag gruvar mig för helgen.
Jag har en massa bilder i huvudet som jag inte blir av med.
Med tanke på att sist när det tog slut så gick han ut på krogen en vecka senare
för att hitta sig ett ligg. så, så mycket betyder jag, så enkelt är det att glömma mig.
Ett ligg sen är hela jag raderad. Hela min existens. Alla känslor som fanns.
Allt försvinner med ett endaste ligg..
Om han inte redan har gjort det vill säga.. men det har inte jag nåt att göra med egentligen.
Men det är alla bilder i huvudet.. jag får inte bort dom.

Nää, nu måste jag ringa och beklaga mig till Carolina och så ska hon få uppehålla mig,
så jag inte ringer och bönar å ber och förnedrar mig själv
till en människa som anser att jag betyder mindre än ett fylle ligg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0