Usch vad trött jag är, låg klar vaken fram tills strax före 4 nångång.
Jag blir vansinnig på det här!
4½  timme låg jag och försökte sova.
4½  timme sov jag.

Miljoner saker snurrar i huvudet så fort jag lägger mig ner i sängen,
kan vara hur trött som hellst. Men alla tankar gör mig klar vaken.

Inatt vart jag hungrig, jag har inte känt hunger sen jag vet inte när.
Konstigt också eftersom jag åt faktiskt en banan och mandarin igår.
Så jag låg och funderade ut allt gott jag kunde komma på,
och kände hur det smakade i munnen. Ju mer jag tänkte på allt gott ju mer hungrig blev jag.

sen vilka plastikoperationer jag vill göra, sen ranka dom i "viktighets ordning"
och hur jag ska finansiera till dom, eller om jag eventeuellt kan försöka tjata till mig det i födelsedagspresent när jag fyller år av nån. Men det kan bli svårt!

Till sist, Han och allt som har med han att göra.

Nu blir det en cigg och energi dryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0