Ångest

Har varit ute på Alnö ikväll och haft det trevligt.
Men när jag kom hem, så kom ångesten.
allt! allt gör så ont! Så fruktansvärt ont!
Jag klarar inte av att vara hemma!
Allt gör mig ständigt påmind om honom.
Men varför ska jag vara ledsen över ett äckligt
pundar kräk, som har gjort så här emot mig?
Det finns ingen anledning. Jag är så mycket mer än han!
Men sveket, alla äckliga jävla bilder i huvudet.
Vetskapen om att han ena stunden har satt på henne, för att sen komma till mig.
Jag känner mig så äcklig och smutsig!

Allt gör så ont i mig, han har verkligen lyckats krossa mig,
stampa sönder mig, behandlat mig som jag vore mindre
värd än en jävla sopåse!

Det som gör så ont, va att han alltid sa att jag va såå speciell,
jag va den enda som han någonsin hade köpt blommor och liknande till,
just för att jag va SÅÅÅ speciell och för att han älskade mig SÅÅÅÅ mycket!
Men när jag hittade sms'en från henne, så visade det sig klart och tydligt
att det lilla äcklet hade köpt blommor till henne,
och gett henne en massa kärleksförklaringar.
Samtidigt som han va med mig!

Jag har väl varit blind, för varför tro på en pundare
vars liv går ut på att manipulera och ljuga för folk.
Men man vill ju alltid tro det bästa om folk,
speciellt killen man älskar.
Men jag va så dum, så fruktansvärt dum,
som gav mig in i ett förhållande med honom
när jag visste vad han va för människa.
Jag va ju så dum som trodde att han kunde ändra på sig.

Men en speciell sak med honom gör att det är såå
skönt att slippa han, det är hans extrema fascination
över bög sex. Det eviga ältandet,
jämt och ständigt över att han ville ha det igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vilket skönt inlägg. Fast väldigt tråkigt att du mår dåligt.:( Ös skit över honom, det är det enda han är värd.

2010-01-23 @ 10:04:09
Postat av: Den beundrande

Jasså , du har varit ihop med en bög under en lång tid?.. eller ?

2010-01-23 @ 14:43:06
Postat av: Cissan

Bög skulle jag väl inte vilja påstå, eftersom han uppenbarligen tänder på tjejer. Men däremot bi.

2010-01-23 @ 14:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0