Drömmar

Va vaken till kl 7 i morse, sen tillslut somnade jag.
Sov till 11. 4 timmars sömn, med miljoner hemska drömmar.
så det första jag gjorde när jag slog upp ögonen va att önska att jag inte vaknade,
och grät, grät, grät.
Så mina ögon är numera rödsprängda!

Jag har fått Propavan, så att jag ska kunna sova ikväll.
Men jag tror inte riktigt på sånt,
jag tror inte att en tablett kan få mig att glömma
sveket, förnedringen, alla bilder i huvudet på han och henne,
äckel känslorna, ilskan, alla funderingar, ledsenheten,
tyngden över bröstet som gör att jag får så svårt att andas,
magontet, värken i själen, paniken och ångesten.

Hur ska en tablett kunna ta bort det och göra så att jag kan sova?

Jag förstår inte hur en människa som påstår sig älska mig,
som påstår att jag betyder så fruktansvärt mycket,
en människa som sitter och planerar för framtiden med mig,
tom om vad jag vill ha på min födelsedag i April.
Kan göra en sån här grej!

Vi hade verkligen ett av och på förhållande,
men det här trodde jag aldrig.
Jag hade så mycket högre tankar om honom.
Det är absolut det värsta man kan utsätta en annan människa för.
Otrohet.

Inte all skrubbning och tvål i världen
kan tvätta bort smutset han har lämnat på min kropp.
I min själ.
Allt är som en dimma, jag vet inte om jag är vaken eller sover,
jag vet inte om jag lever eller är död.
Kan inte nån bara väcka mig och säga att allt är en hemsk dröm.

Det gör så ont!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej cicci! men vad är det som händer i ditt liv alltså???! ser att du itne alls mår något bra!! mat måste du ju äta cicci! viktigt det! du få ju inte sluta äta så du skulle få nån ätstörning!!! huga! du är då INTE fet elr äcklig el nåt sånt!!! du är en vacker kvinna cicci:) glöm ALDRIG det! karlar ska inte få knäcka en så som han gjort med dig! va stark, du ha alltid varit stark! du kommer komma igenom dehär men det är ju fruktansvärt jobbigt! men du får itne glömma bort dig o tindra! ta hand om dig nu!!! jag önskar ja kunde ta bort allt som gör ont i dig, för ja vet själv hur det känns o bli sådär sviken=/ sköt om dig nu! styrke kramar från mig:)

2010-01-21 @ 23:10:11
Postat av: anneli

inlägget innan va ifrån mig:)

2010-01-21 @ 23:11:07
URL: http://annelajzan.bloggplatsen.se
Postat av: Sofia

måste tyvärr säga att för mig hjälper dom inte särskillt mycket, propavan allså, fast dom ska ju enligt vad jag har hört klubb en val, men dom funkar inte alls på mig..Men jag hoppas för din skull att du får sova, vet hur jobbigt det är.

2010-01-21 @ 23:15:29
URL: http://mondoblog.se/sofiamcarlsson
Postat av: Lisa

Det verkar som vi befinner oss i samma situation! kram

2010-01-21 @ 23:29:27
Postat av: Anonym

lyssna på en gammal gubbe Cicci, du har inte varit otrogen så alltså har du inte gjort någt fel. En människa som gör det emot dig är ingenting att ha. Gå vidare och skit i idioten, han är ingenting att ha. Det finns så måmnga bra killar för dig, so dont worry, be happy. Ps vill du ha hjälp med puckot, så fixar det sig alltid.ds

2010-01-22 @ 23:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0