Jag kissar på mig

Jag kan verkligen inte sluta läsa på den där sidan och skratta tills jag kissar på mig!


Till: Pappa
Sms: Vilket jävla håll skall jag raka åt på fittan!!!!! Blir ju rödprickig som jag vet inte vad. Ser ut om ett vinterdäck Haha
Svar: Du får prata med mamma. Jag har mycket på jobbet.

Förklaring: Pratade med en kompis hur man skall raka sig för att det inte skall bli prickigt. Men hur jag än gör så blir det de. Ville bara visa henne med ett sms att jag ledsnat. Men numera vet min pappa att jag rakar mig där nere. :/

-

Till: Pappa
Sms: Nu vet jag vad jag vill ha av dig. Ett födelsedagsknull!!!!! 
Svar: Huvva

Förklaring: Ville skicka det där till min pojkvän som inte visste vad han skulle köpa till mig när jag fyllde år. Pappa fick det smset och vet nu vad jag önskade mig.

-

Till: Pappa
Sms: Nu vet jag. Tänkte döpa din kuk till Raul. Det låter stort och maffigt. Kommer suga av dig i kväll oavsett om du vill eller inte. ;P
Svar: Du kommer inte orka äta middag i kväll förstår jag. Inte efter Raul.

Förklaring: Ni kan inte ana hur jag skämdes när min pappa svarade mig och jag förstod att jag skickat till honom. Fan fan fan. Jag berättade för min kille som smset var menat till. Han kom inte hem till mig på 2 månader efter det.

-

Till: Mamma
Sms: Smekte dina bröst i natt när du sov. Det verkade som du gillade det. Din lilla kåting.
Svar: Vad pratar du för strunt

Förklaring: Så, nu tror mamma att jag smekt hennes bröst eftersom jag inte vågade förklara utan bara vill glömma helvetet. Jag trippelkollar alltid numera innan jag skickar sms. Smset var menat till min tjej.



Haha, allt är så hysteriskt roligt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahahaha! Jag skrattar så tårarna sprutar! :D Fy fan vad skämmigt!

2010-01-14 @ 20:37:50
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0