Kalas

Jag fattar inte hur folk kan vara ute frivilligt och jogga kl 8 på morgonen när det är närmare -23.
Ge mig vår och värme nu, låt tiden rusa iväg.
Jag orkar inge mer, snart kommer jag ringa och böna och be.
Men vad skulle det tjäna till? Bryr han sig ens?
Jag som annars är så stark, men det är något med
honom som gör mig så svag. och jag bli så arg, så fruktansvärt frustrerad och arg.


Igår natt när jag höll på att dona och ha mig,
så sorterade jag papper och slängde en massa,
hittade ett papper från kvinnokliniken när jag fick mitt provsvar
på cell-tjosan. Det stog att jag skulle bli kallad om 6 månader igen,
när jag räknade ut det så kom jag fram till att det borde vara nu i Januari.
Idag damp det ner i brevlådan, så i slutet av Januari ska jag dit.
Usch och fy! Har ingen större lust måste jag säga..

Nää, nu ska vi klä på oss och bege oss till birsta
för att sen åka vidare till ön på kalas =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag kan följa med dig ja om det känns bättre :D

2010-01-07 @ 13:53:49
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0