Levande död

Jag hatar att vakna, vakna till ännu en dag av smärta och ångest!
Men vissa stunder känns det bättre, för att jag väljer att tro på honom,
jag väljer att tro på vartenda ord och varenda liten ursäkt han överröser mig med.
MEN, enbart för att det ska kännas lite, lite bättre för mig.
För innerst inne så vet jag att allt han säger är bara ren jävla lögn!
Och när när det kommer över mig, vill jag bara spy!

Lyckades iaf somna runt 3 inatt,
vaknade vid 7.. men försökte febrilt att somna om,
men vid 9.30 gav jag upp. Ingen idé att försöka.
4 timmar sömn iaf, inte illa.
Jag har bara en propavan kvar, och jag vill inte ta den.
Jag får ångest över att det är den sista,
och när jag kommer ta den, kommer det vara sista natten någonsin som jag kommer sova.
Detta va 3'e natten utan propavan, och jag kommer gå under.
Tisdag natt - 3 timmar, onsdag natt - 5 timmar, inatt - 4 timmar.
Jag behöver MINST 8 timmar för att kunna vara människa.
Och visst, jag får ju sova lite iaf.. Men om dom jävla drömmarna kunde sluta.
Hela jäkla tiden.. jag kan varken vara vaken eller sova.
Just nu känner jag mig som levande död.

Måste kanske ringa VC och höra om jag kan få det utskrivet,
är det VC man ska ringa? eller är det nån annanstans?  
Och vad fan ska man säga?
Hej jag hade en pojkvän som visade sig vara den största svinhoran i världen,
så nu kan inte jag sova, jag kan inte blunda, jag kan inte leva?
Och tänk om dom skulle neka..



Kommentarer
Postat av: Mormor !"....

hej lilla vän !"...Du ska inte behöva gå om kring och må dåligt pga av en som inte vet vad empati och kärlek är ?????.....Vad du nu ska ta och göra är ?..ta telefonen och ring vc och tala om hur dåligt du mår och att du vill komma till en läkare omg för dina besvär och du skulle behöva prata med en scykolog .om dina problem ...jag har varit även hos en efter det Jim gick bort !"...det kändes mycket bättre efter åt det är bara kvinnor man får komma till !"...och dom har tystnats plikt !" kram MORMOR !"....

2010-01-29 @ 13:29:06
Postat av: MORMOR "!...

HEJ VÄNNEN MIN !"...SÅG DU HAR BESVAR !" DIN MAMMA VAR EXAKT LIKA !" JAG KÖPTE ETT BRA BOTE MEDEL PÅ HÄLSO KOST AFFÄREN TILL HENNE SOM HETER (MELBROSIN) DE ÄR VÄLDIGT EFFEKTIVA (TRO MIG DOM HJÄLPER DIG DET GJORDE DOM PÅ DIN MAMMA )OCH ÄVEN MIG !"....SKÖT OM DIG !" VI TÄNKER PÅ DIG !"....P.S. GLÖM INTE ATT LÅSA DIN DÖRR?..KRAM MORMOR...!"

2010-01-30 @ 11:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0