Mazarin

Kom nyss hem ifrån affären o så,
jag och Tindra gick och lallade på i trappen som vanligt här.
När jag kom fram till våran dörr, höll jag seriöst på att bajsa på mig.
Dörren stog öppen!
Men det visade sig vara gubben från Munthers som va här,
och satt in en fläkt i badrummet!
Det va tydligen inte Hussvamp, där rök drömmen om ett nytt kök.
Det va tydligen nån annan rötsvamp som inte är lika aggressiv.

Just ja, torkningen kommer ta 2-4 veckor!
Fy fan alltså, och det är bara torkningen!

Även att jag köpte Mazariner på Ica,
jag skulle kunna leva på dom. Jag älskar mazariner!
Och nu har vågen stått still på 58 kg ett tag.
Även fast jag känner mig som världens fetto,
så tänker jag unna mig mazariner med iskall mjölk!
Lovely!

Ångesten lär inte vara lovely efteråt,
men det är det värt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0