Ön

Jag tror att Tindra har slagit rekord i hur fort man kan somna.
1 minut efter jag hade gått från sovrummet, så sov hon.
Vi har varit på ön i stort sett hela dagen,
och Tindra har varit uppe i hejsan hela tiden, och hon har inte sovit middag,
så det vore ju konstigt om hon inte hade slocknat :p

Har varit skönt att komma hemifrån och ha en massa folk runt omkring som upptar mitt huvud.
Dessutom har Carolina kommit på att vi har nån tankeöverföringsgrej.. haha!

Jag är så trött så jag kommer snart att svimma,
men som vanligt vet jag att det är ingen som hellst idé att jag lägger mig.
Jag blir galen. Så om det är nån som behöver ha städat hos sig, kvälls/natt tid
så ställer jag gärna upp i utbyte mot att nån sover här med Tindra.
För jag kan inte sova och inte sitta still utan att ha nåt att göra,
det är så städat det kan bli här nu.
Förutom det jag har tvingat mig själv att lämna till helgen..

Nu åker iPoden på och så ska jag försöka sysselsätta mig.
Hoppas att alla får en underbar natt!


Kommentarer
Postat av: Trogen läsare...

Tråkigt nog såg jag detta inlägg efter att jag själv städat igenom hela min lägenhet. Annars hade jag LÄTT tagit ditt erbjudande! Ha ha!

2010-01-12 @ 00:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0