Pajas

Somnade vid 4 och klev upp vid 7, skönt!

Även att kräket hade mage att komma hit igår.
Hoten haglade från han om det ena och det andra,
att jag nog skulle få se vad som skulle hända mig osv.
dessutom räcker det inte med att han är ett svin,
utan han anklagar mig för saker jag inte har en blekaste aning om.
Dessutom skulle han sparka in dörren hos mig,
vet inte riktigt varför med tanke på att jag hade dörren öppen,
fick inget riktigt svar på varför heller.
Även att han stog och skrek att jag va en fjortis,
men bättre en fjortis än en pundare, tycker jag.
Och han skulle polisanmäla mig också,
vet dock inte riktigt för vad. så det ska bli intressant! 

Och i nästa stund står han och säger att han älskar mig,
och att han mådde och mår så dåligt över det han har gjort osv,
men att gjort är gjort, och jag kommer ändå aldrig förlåta honom och bla bla bla..
Att han bara träffade henne för att komma över mig när det tog slut, 
men han hade väl inget riktigt svar på varför han fortsatte träffa henne,
när vi började ses igen. Eftersom han påstog att han mådde så dåligt över att vara med henne,
för det enda han kunde tänka på var mig och att han älskar mig så mycket mer än vad han trodde och bla bla bla.. Svaret på varför allt va så gulli gull i smsen, va för att hon va så,
och att han ville försöka tycka om henne för att glömma mig.
Men återigen, så fortsatte dom ses.
Och dessutom började smsen innan jul, långt innan det tog slut.
Och hur länge vad det slut mellan oss då? Inte ens 2 veckor.
som jag sa till han, han vet lika väl som jag att det är aldrig "slut" längre än två veckor.
Även fast första veckan känns det som att det verkligen har tagit slut, för alltid.
För att i efterhand inte räkna det som att det har varit slut.

Jävla pajas!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0