Pirrigt

Idag ska Julen plockas ner, och badrummet ska plockas ur.
Men jag kommer aldrig till skott, jag hittar tusen andra grejer att göra ist.
Typiskt mig!
Men när jag väl börjar kommer det gå undan!
Det känns lite pirrigt att dom ska börja med badrummet i morgon,
har väntat på den här dagen i evigheter!

Måste även köpa cigg idag, så sorgligt!
Fick ju en limpa av pappa runt jul, och gud vad man märker det 
på ekonomin! Jag tycker att jag har så mycket pengar,
har tom lagt undan nästan tusen kronor!
Fröken slösa har, SPARAT! Ge mig ett kors i himmelen!
Dock så har jag inte shoppat nåt iofs,
jag har varken haft lust eller ork.
Då är det verkligen illa.. Shoppa är mitt liv!

Nää, en cigg och energi dryck
så ska jag försöka sparka igång mig sen!



Just ja, va ju hos Carolina & co igår.
Vi började titta på celebrity Big Brother i England,
måste ju kolla på allas vår Basshunter :p haha..
Gud vad pinsam han är!

"If a guys fart sounds loud, that means he has waxed his ass"

Så nu vet ni det :p

Men det bästa stog nog Alex (Jordans kille) för.
Stephen Baldwin skulle berätta en sak..
-Jonas said something today [...]
Alex- Who is Jonas?
Stephen- He is sitting behind you!




Kommentarer
Postat av: Carro

Haha Go Celebrity Big Brother :D

2010-01-10 @ 21:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0