Toalett besvär

Om jag skulle orka, skulle det ligga en bild här nu på mitt badrum.
Men som sagt, jag orkar inte.. Nu är iaf, toaletten, duschen och handfatet borta.
Fattar inte varför dom inte började riva idag, ska dom göra så här lite varje dag
då kommer inte badrummet vara klart föräns till Jul.

Jag är ju van att gå ner till hyresvärden och duscha nu.
men nu då, nu måste jag gå dit för att gå på toa också.
Jag som springer mer på toa än en höggravid!
Så besvärligt, speciellt när man ska ta kvälls kissningen
och Tindra sover. Och ännu värre, Tindra vaknar ju ibland på nätterna och är kissnödig.
Då brukar hon gå upp själv på toa. Men nu måste vi ut ur lägenheten och ner en trappa.
Man vänjer väl sig skulle jag tro. Det kommer ju bli supert när det är klart iaf,
hoppas jag!

Jag är så gudomligt trött, trodde att jag skulle få sova och vara totalt utvilad efter denna helg.
Men icke! Jag kan fortfarande inte somna, la mig strax efter 23-tiden igår.
Men låg klar vaken fram till 3-4 tiden, när jag väl lyckas somna,
så drömmer jag så mycket konstigt så jag vaknar.
och så håller det på, ligger mer vaken än vad jag sover.

Jag vill verkligen sova!
Jag orkar inte det här mer, jag är så jävla trött hela tiden
så det känns som att snart kommer jag kollapsa!

Nää, nu ska jag gå ner på toa sen åka och hämta hem min lilla älskling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet väl att du kan få ersättning genom din hemförsäkring för att du inte har möjlighet att duscha, använda toaletten hemma va?:) Har man ett barn hemma så kan man få en viss summa för att flytta till en vän eller liknande under renoveringen.. ska detta hålla på länge så kan det blir jobbigt för er i längden menar jag!!

2010-01-17 @ 18:15:27
Postat av: Cicci

Det hade jag verkligen inte en aning om! Så tack för tipset! =)

2010-01-17 @ 21:58:30
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0