Trött, förkyld & uppblåst mage

Fy vad jag är trött, jag kommer nog dö av tröttheten snart!
Jag kan verkligen inte somna på kvällarna, även fast jag håller mig vaken tills jag inte klarar av att hålla ögonen öppna. så då ligger jag där, med ögonen stängd.. men helt utan sömn!
Jag har provat allt snart, tror jag.

Förkyld som bara den har jag blivit å,
det rinner ur näsa och ögon och jag nyser var 3'e sekund ungefär.
Lill trollet verkar ha blivit bättre, så det är väl bra.

Ingen hantverkare har synts till än heller,
så vi får väl säkert vänta tills efter helgen innan det börjar hända nåt igen.
Irriterade! Jag vill ha det klart NU!
Jag har såna himla problem med att gå på toa,
jag måste vara på min toa och ha lugn och ro runt mig,
för med min strejkande mage är det en himla procedur att gå på toa.
Jag klarar inte av att gå på hyresvärdens toalett samtidigt som jag har Tindra där inne. 
Även fast vi har hittat ett hörn där den ena får sitta medans den andra är på toa.
Men hon kan ju inte hålla tyst :p

Så jag får leva med uppblåst mage och magknip
tills badrummet är klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0