Växtvärk

Jag känner mig förvånatsvärt pigg idag,
trots att jag inte har sovit nåt inatt. Har aldrig kommit in i djupsömnen.
Bara legat i en dvala några korta stunder.
Tindra har varit vaken hela natten, med växtvärk i benen.
Så min lilla pygmé kanske kommer bli stor :p
Så vi har legat och pratat och jag har masserat hennes ben.

Efter 3'e gången hon ville gå och kissa, så orkade jag inte gå ner.
Så jag sa att hon fick kissa i diskhon, varpå hon börjar stor tjuta.
Jag sa att det är väl inte så hemskt att göra det, så du behöver inte gråta.
Hon började gråta ännu mer, och sa "Mamma jag vill inte kissa i skon"
Jag kunde inte låta bli att bli lite full i skratt, och sa att nää, du ska kissa i diskhon.
Hon började gråta ännu mer och sa "Jag vill iiiiinteeee kissa i min sko!"
Gud så jag skrattade, men när hon insåg att det va diskhon tillslut,
så vart det frid och fröjd =)

Nu ska jag till Ica och köpa tvätt och sköljmedel.
Jag misstänker starkt att det är nån av grannarna som tar av mig,
så hädanefter så får jag ta med mig det upp till lägenheten!
Så jävla irriterande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0