Dag 7/7

Jag är verkligen dödstrött.. Givetvist blev det sent igår med.
Klockan ringde i 40 min innan jag hörde den, och då har jag ändå på högsta ringningen..
Idag jobbar jag dag 7/7.. Men det har gått bättre än vad jag trodde, dock så känns det i armar och rygg och mina stackas fötter som har dragit på sig en massa skavsår.

Va och åt igår på grillen och gud vad jag ångrar det, magen står rakt ut och jag känner mig fetare än fetast.
Hua hua... Iaf så hade jag köpt en ROSA t-shirt och en LILA skjorta till Johan..
Sååå snygga =) Han verkade vara nöjd över dom!

Nu ska jag inta mitt dagsbehov sen hoppa in i duschen,
känner mig liiite stressad.




Just ja, dessutom har jag hittat en snus med ginseng och guarana,
man blir faktiskt pigg av det =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0