En massa gnäll

Nu MÅSTE jag gnälla lite, är det nån som stör sig, så läs inte!

Jag känner mig så jävla äckligt fet!
Magen bullar och väller över. Valkarna går att jämföra med michelin gubben, fast allt mitt dallrar. Det dallrar t.om när jag sitter still. En enda stor jävla degklump, och låren är ju större än störst.
Jag blir galen! Vaderna har blivit dubbelt så stor och allt är bara enormt och fettigt!
Jag har elefantfötter och ett gäddhäng utan desslike, dessutom nå jävla prinskorv fingrar!
Så jävla äckligt! Jag dör snart. Jag äcklas så fruktansvärt!!
Ryggen blir både fetare och bredare för varje dag, det är så mycket fett så det ser ut som en puckelrygg.
Hellst skulle jag bara vilja klösa mig själv, klösa och riva mig ut ur äckel kroppen, ut ur allt jävla fett och äckel. 

Det blir ju inte bättre av att vågen visar 2,5kg +. Jag äcklas så jävla mycket!
Jag vill stampa sönder vågjäveln! Jag vill hyvla bort allt äckel fett!
Jag måste nog ha Sveriges fetaste och äckligaste kropp!

Dessutom har jag verkligen tagit mig vatten över huvudet,
ska ut till Berga och grilla i morgon em/kväll! Jävla fett!
Fett överallt! Jag blir galen!!

När jag slutar gå på schema ska jag söka febrilt efter ett fast jobb,
sen jävlar lägger jag mig under kniven.
Allt ska fettsugas och lyftas!

Så, nu har jag fått gnällt av mig, nu blir det en cigg sen ska jag färga håret =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0