Gatufesten

Mitt motto är "Det löser sig alltid".
Nu är det bevisat att det är så rätt så!

Som vanligt gör jag allt i sista sekunden,
så även denna gång. Jag ska på Gatufesten ikväll,
och som vanligt förlitar jag mig på andra, att jag ska få barnvakt.
Det är aldrig nåt problem annars. Men nu kan jag säga,
nu har det sett mörkt ut. Jag har haft en sån panik när allt har gått emot mig.
Verkligen INGEN har kunnat vara barnvakt ikväll.
Jag har fått ett Nej ifrån alla. Jag har betat av person efter person, samma svar hela tiden.

Men tadaaa, för ca en timme sen löste det sig.
Det är verkligen så, det löser sig alltid.
Även fast jag fick känna på nu ett tag att det kanske inte alltid blir som man vill.
Men skam den som ger sig =)

Så ikväll blir det Gatufesten med Tjejerna!
Jag firar med att äta en skål yoghurt med special flingor röda bär!
Just för att jag är speciell :p haha..

Nu ska jag ta tag i städningen o tvätten!

Vi ses i Vimmlet!

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0