Hemma!

Nu är vi tillbaka från våran mini semester!
Det har varit sååå otroligt skönt! Visst, jag och Tindra har väl gått varandra på nerverna till och från.
Men eftersom det är så fritt där så kunde hon göra en sak och jag en annan, jag behövde inte springa och passa henne hela tiden. Så vart va vi då? Vi for till Bergafjärden!
Pappa o Monica va inte hemma så då passade vi på att lägga beslag på stugan!
Såå jäkla skönt! Bara jag o Tindra, ingen telefon eller dator! Ingen som hellst kontakt med omvärlden!
Och jag kan ärligt säga, jag känner mig så lycklig!
Jag har verkligen fått rensat huvudet.. Jag har t.om fått i mig lite mat UTAN att känna att jag vill dö.
Dock kom den ångesten tillbaka så fort vi kom hem, och att magen bullar osv.. men men..
Jag känner mig iaf lycklig och glad!!

Knäppte en del bilder också, slänger väl ut dom.
Eller så blir det en länk till FB, lättare att lägga ut där =)
Knäppte en bild när jag har bikini överdel och shorts, för jag tänkte att jag skulle vara tuff nog att lägga ut den.
Bara för att intala mig själv att jag är INTE fetast i världen.. men njaaaee.. jag tror jag behåller den bilden för mig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0