Jag ♥ Shopping!!

Eftersom Ulf hämtade Tindra på dagis idag och skruttan ska spendera natten på landet med mormor o Ulf,
så tog jag mig en sväng på stan efter jobbet!
Gick först och åt en glass med Britta och surrade lite allmänt skit.
Gick sen och köpte en present till Darling som fyller år i morgon, mötte sen upp han och införskaffade mig två par skor. Ena paret fick jag av Johan =)  
Efter det tog vi en Nutte Latte på Coffee House, och gud så gott det va.
Men dock sååå fettig.. men men! En Lovely morotskaka också.. Ännu fettigare.
Men gott =) 


   
(Som vanligt, klicka för större bilder)





Kommentarer
Postat av: KIKKI

åh men gud vad fina skor!!! :D

2010-07-20 @ 18:18:43
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0