Köttbulle

Ohh vad trött jag är, helt totalt slut, det värker i rygg, ben o armar!
Vi ligger så mycket efter på jobbet för att det va två pers för lite i helgen,
så i morgon måste vi börja tidigare så vi hinner ikapp oss.
Ikväll måste jag verkligen försöka somna i tid, jag kan inte somna på kvällarna jag ligger och vrider och vänder på mig fram till 2-tiden. Jag har för mycket i huvudet och ibland blir jag pigg när jag lägger mig, fast inte ögonen. Lite sjukt!
Oooooooohhhhhhh... Nu har jag gjort 4 dagar, 3 dagar kvar sen är jag leeedig! =)
Då ska jag sova bort hela helgen!

Jag tycker så synd om skruttan, när jag kommer och hämtar henne är hon alltid kvar sist och själv på dagis.
Men då brukar hon och den fröken som är där, hitta på nå extra roligt eller mysigt, så det känns ju bra =)


Jag känner mig så fet och svullen i kroppen, fläsket tar ju över mig.
Det känns som att jag blir fetare o fetare.. Jag skyller på helgens jävla fetma fest!
Usch jag mår så illa över mig själv så det finns inte!
Jag känner mig som en vaggande köttbulle ungefär...

Nää, nu måste jag ta tag i städningen och disken här hemma.
Har egentligen ingen som hellst ork, men lägenheten förfallar känns det som.
Så nu jäklar måste jag bita i det sura äpplet!
Sen ska jag tvätta håret, åhh vad jag längtar!
Brukar ju tvätta det var 2-3'e dag, men nu har jag faktiskt inte haft tid.
Det är så illa, så jag kommer inte ens ihåg sist jag tvättade håret..
Men ikväll så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0