Magvärk Deluxe!

Jag håller på att dö av magvärk!
Har varit ute på Alnö, och efter mycket om och men så tog jag mig lite fika,
det ångrar jag djupt nu. Det känns ungefär som att det är nån som kramphåller mig inuti magen.
Hua hua! Dessutom fet ångest över att jag proppade i mig sockerkaka och ett par hundra kex + Tindras "slump" av en kladdkaka. Ångest ångest ångest! Uppblåst gravidmage!

Go skruttan härjade och busade runt, hon har tjatat exakt hela dagen på mig och frågat när vi ska åka
så tillslut så fick hon ringa Carolina själv och fråga när vi kunde komma, hennes svar hjälpte i 5 min kanske.
Sen va hon på mig igen, "Nääär ska vi åka mamma?", "Det dröjer så länge, Carro dröjer länge, inte jag!" "Jag orkar inte vääääänta mer!" Osv osv... :p Haha, Snuttefia!
Men tillslut fick hon komma dit =)

Innan va vi en sväng på Willys med mamma och handlade hem lite.

Nää nu blir det balkongen o en cigg!

Kommentarer
Postat av: KIKKI

Klart du får ont i magen när du håller på som du gör :( SLUTA! Jag hade själv problem med maten innan jag blev gravid, men jag mår bra nu när Albin kommit till världen :) Jag hoppas du inser att du är jättesmal och att dina tankar är SÅ FEL..Kramar på dig!

2010-07-15 @ 07:31:15
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0