Prickikorv!

Jag tror inte att vi kommer få sova mycket inatt, nu har kliandet satt igång.
Det är prickar precis ÖVERALLT. Det är proppat i hårbotten, ansiktet, ryggen, armarna och benen, stjärten och puppan, t.om på öronen. Min lilla prickikorv!
Så nu har vi smörjat alla prickar med zinksalva, men det hjälper bara just för stunden när vi smörjer.
Hua min stackars lilla prickikorv älskling! Det kommer fler o nya HELA tiden!




Vad jobbigt det är när man inte kan göra en sån enkel grej som att åka på affären.
Så idag va jag tvungen att handla hem lite, så då fick mamma o Ulf hålla Tindra sällskap i bilen.
Sen kom jag på att jag skulle hyra en film tills ikväll, så då fick Johan vara sällskap. haha, min lilla spetälska :p Nää, vad taskigt... Iaf, så ska jag dreggla över min kille ikväll, Edward :D Hyrde New Moon! Wiihooo... Men jag tvivlar på att jag kommer kunna se den, kommer nog vara mycket med prickikorven och hennes kliande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0