Trots svullna fötter, svettas som en tok, ...

sp_a0353 (MMS)

Trots svullna fötter, svettas som en tok, har så ont i magen efter all mat igår så jag knappt kan gå så är jag så jävla happy! Carolina har gjort min dag, eller mitt liv rättare sagt! Hon va den enda som insåg allvaret med att min plattång har gått sönder, så jag ska få låna hennes tills jag köper en ny! Jag såg verkligen döden där ett tag! Och jag blir så arg, alla har bara ryckt på axlarna som ingenting åt att min plattång har gått sönder, va fan den är mitt liv! Skulle jag få välja mellan tak över huvudet och plattången skulle jag lätt välja plattången :-) slut tjatat från mig, nu ska jag jobba vidare. Det är dö stressigt, skit mycket att göra och vi är 2 pers för lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0