Ingen bra dag

Idag är det ingen bra dag. Jag mår inge bra alls.
Vet inte vad det är, men det känns som jag ska svimma hela tiden, mår illa, huvudvärk och kallsvettas som en tok.
Känns som att jag går omkring i en dimma, där allt går i slowmotion.
Åkte och hämtade skruttan i Njurunda förut och på vägen dit va jag tvungen att stanna till ett par minuter.
Har hinkat vatten som en dåre, så jag inte ska torka ut efter allt svettandes hela tiden.
Jag orkar knappt prata utan att det känns som jag ska svimma.
Jag har verkligen ingen energi eller ork i kroppen, och skakar som en tok...
Dessutom så är det en som gör mig så upprörd så det suger verkligen ut den sista lilla energi jag har kvar.

Innan dagen är över så har jag säkert svimmat en gång iaf.
Hua!
Nu ska jag lägga mig på soffan och titta på Pippi med skruttan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0