En massa sol!

Vilket fantastiskt underbart väder det är!
Hade det inte varit för att farfar skulle ha haft bilen igår kväll, då hade vi stannat kvar längre ute i Berga.
Så vi får se om vi åker tillbaka idag, eller om vi stannar hemma.
Trollet är på dagis idag, tänkte att hon skulle få härja av sig lite =)

Fast vi kanske stannar hemma och tillbringar helgen på kuben badet,
dock så känns det inte så lockande att strutta omkring i bikini bland en ofantlig massa folk.
Men jag kanske kan få med Darling och Molly så kan han få bada med flickorna,
så jag slipper klä av mig :p Det återstå att se =)

Nu ska jag ta och göra mig klar och bege mig ut på en svettig promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0