Ångest & Oro

Idag har jag och skruttan spenderat em/kvällen hos mormor o morfar, med mamma och Ulf också.
Gud vad Tindra trollet tycker om att vara där =)
Men all dess mat och fika, det står mig upp i halsen, hua jag får kväljningar!
Men trevligt var det!
Men vilket otroligt ångest jag har, jag skulle kunna dö!
Det känns som fläsket tar över mig.. Så nu ska jag lägga mig!

Antagligen kommer jag inte få sova inatt heller pga oro över en annan person,
när ska detta få ett slut? När ska det komma fram ett svar?
Oron tär på mig!


Till alla anonyma kommentarer,
eftersom det här är min blogg och mitt liv,
så skriver jag vad jag vill. så ja, mitt liv kretsar mycket kring min vikt.
Så ja, därför skriver jag om det. Men jag är inte intresserad av att höra andras åsikter för det.
Till en viss del kan jag ta det, ja. Och här är det frivilligt att läsa.
Så nu var det sagt!

God natt alla underbara och mindre underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0