Bergafjärden

Nu är vi nästan nyss hemkommen från Berga, eller ja vi har varit hemma ett tag och innan vi for hem åkte jag förbi Darling på en cigg!
Jag och skruttan har spenderat i stort sett hela dagen där,
och där blåste det minsann inte särskilt mycket!
Ett tag höll jag på att flyta bort även fast jag hade en tubtop och tunna byxor!

Fick även agera snickare och laga ett bord,
så jag skruvade och sågade och hade mig!
Pappa tycker även att jag ska skryta med att jag har använt en tigersåg idag,
jag vet inte riktigt om det är nåt att skryta med.
Men jag har iaf använt en sån =)

Så medans jag va snickare fick Tindra vara trädgårdsmästare med Monica,
dom planterade och vattnade o hade sig =)
Skruttan verkligen älskar att vara där ute och dona o ha sig!

Det blev grillat till middag, givetvist äter man tills magen står rakt ut, men ohh så gott och såå fettigt!
Men för att stilla min ångest brukar jag tänka att på helgerna kan man floska =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0