En massa lall

Jag är verkligen i målartaget!
Jag hittar hela tiden nya ställen att måla på, det är så trevligt =)

Nu har jag målat kryddhyllan så nu är den VIT.
Gud vilken skillnad det blir, jag tyckte den va vit innan
men den va mer piss gul som resten av allt som va vitt här.
Nu blir det super fräscht! I like!

Igår kom min lilla älskling hem, som jag saknar den lilla odågan när hon är hos pappa sin.
Efter dagis skulle vi åka och handla hem lite, vi hamnade på Ica Maxi, det va ju dö länge sen vi va där.
Jag som va en Willys motståndare förut har troget börjat handla där, det är ju så billigt! Det gillas!
Men igår så vart det lite omväxling, nästan 2 timmar strosade vi runt på Maxi och fick med oss lite smått och gott.
Men dyrt blev det! Det gillas inte :p haha...

Jag började även läsa en ny bok igår,
När ingen annan ser av Duncan Fairhurst,
har inte hunnit långt men jag är reda totalt fast!
Guud vad jag älskar självbiografier, allt blir så mycket mer verkligt
det känns precis som att man själv är med i boken fast på sidan liksom!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0