Ignorera världen

Jag tror verkligen att Tindra hör dåligt på riktigt!
Hon hade ju en period när hon hörde det hon ville höra, men så gick det över.
Men nu har det kommit igen, men nu tror jag att hon verkligen hör dåligt på riktigt.

Tindras pappa kom förbi igår morse och skjutsade oss till dagis så jag pratade med han också, för jag tänkte om det bara är kanske min röst hon ignorerar.
Men det va samma sak hemma hos honom.

Jag får så dåligt samvete när jag tänker på det, om hon verkligen hör dåligt
det är så många gånger jag har tappat tålamodet när hon har sagt va, vad sa du, jag hör inte, osv 100 ggr,
så tillslut gormar jag ut det jag säger.

Ibland blir hon så frustrerad själv, och säger att hon verkligen inte hör.
ibland skämtar hon bort det och säger att hon hör dåligt för att hon börjar bli gammal.
Ett tydligt tecken på att hon hör dåligt är att hon ofta skriker när hon pratar,
eller inte gormar ur sig orden, men pratar väldigt högt.
Lill hjärtat mitt!
Så nästa vecka ska jag ta och ringa VC för att få en tid för ett hörselprov.
Hur nu det ska gå med skruttans läkar fobi..

Så får vi se om hon verkligen hör dåligt, eller bara ignorerar världen!


Kommentarer
Postat av: Frida

En annan anledning kan vara att hon har en vaxpropp.. Köp revaxör - eller vad det heter, och prova... inte skadligt så är det inte där felet ligger, så har ingen skada skett :)

2010-06-10 @ 13:26:41
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0