Jehovas

Snacka om diarée bloggning :p

Det knackade på dörren, utan att titta vem det va slängde jag upp dörren för att mötas av två män.
Jävlar tänkte jag, dom är säkert från radiotjänst (har nojat över det ett tag :p), så min första tanke va om Tv'n va avstängd.. haha puckat! 
Men det va Jehovas, dom skulle lämna ett info blad. 
Ibland tycker jag bara synd om dom så jag kan inte vara otrevlig, och han som pratade mest idag såg så menlös och ursäktande ut. Jag hade inte mage att vara otrevlig.  

Det är en chansning att komma till mig, ibland kan jag vara såå otrevlig,
ibland kan jag låtsas vara dö intresserad och ställa miljoner frågor tills dom lessnar,
ibland är jag som idag, allmänt trevlig.

En sak med Jehovas tycker jag är bra, dom firar ju inte jul, födelsedagar och såna grejer
för dom anser att det finns 365 dagar på året man kan ge saker och såna grejer, om ni fattar :p
Tänk liksom om nån skulle komma på att just idag ska vi fira Cicci för att hon är sååå bra,
så får man liksom obefogat en massa presenter, just för att.
Nu vet jag inte om det är riktigt så det går till... Men kanske =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0