Trött

Fy fan vad trött jag är, min trötthet går inte att beskriva!
Jag skulle kunna lägga mig ner och själv dö bara för att få en stunds vila!

Både igår och idag försov vi oss, även fast jag har ställt tlf på högsta ljudet
och att den ska snooza 10 ggr med 5 min mellan rum, dessutom för att få tag på tlf så måste jag kliva upp och sträcka mig efter den. Men icke! Jag tror inte ens att jag hör den.

Igår kväll kunde jag inte somna, det är så mycket som snurrar i huvudet
om allt som har med framtiden att göra. Mest vad jag ska göra till hösten när jag slutar gå på schema.
Jag vill så gärna börja plugga, men det skulle aldrig gå ihop ekonomiskt
dessutom har jag kommit fram till att jag har inte tillräckligt med självdiciplin för att kunna plugga på distans.
Hitta ett nytt jobb är ju lättare sagt än gjort, men jag måste.
Det funkar inte ekonomiskt att jobba några dagar hit och dit under vinterhalvåret,
jag kan inte leva på pengarna jag får under somrarna när jag går på schema.

Åhh, Ångest är bara förnamnet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0