Helgen...

Helgen har verkligen varit super bra. Har haft det trevligt, mysigt och roligt!
Har haft det helt underbart med min Darling! 
Midsommarafton blev det grillning och alkohol med trevliga människor.  

Ähh jag vet inte vad jag ska skriva längre.. allt känns bara så skit och meningslöst.
Jag känner mig värdelös. Och givetvist fetast på jorden.
Vad jag än gör så väller valkarna! Fläsket tar över mig.
Den dagen jag får mig ett fast jobb, den dagen plastikopererar jag mig.
Varenda liten del på kroppen ska fettsugas och lyftas.

Jag blir galen!! Paniken och ångesten tar över mig.
Det kryper i kroppen! Jag vill klösa tills det försvinner.
Jag vill klösa mig ut ur kroppen.

Jag orkar inte med mig själv snart, andra orkar inte med mig heller känns det som.
Även fast det är så mycket folk runtomkring mig,
så känner jag mig så ensam. Ingen lyssnar eller förstår mig, känns det som.

Ähh nu ska jag lägga mig och hoppas på att jag vaknar upp till en underbar dag i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0