Victoria & Daniel

Nu har jag följt bröllopet slaviskt i ungefär 11 timmar!
Jag skulle egentligen bara se klänningen.. Men började titta långt innan Victoria ens syntes.
Jag vart fast! Och guuuuuud så vacker hon va och en sån otroligt fin klänning som verkligen passar henne.
Jag har aldrig tyckt att Victoria har varit särskilt fin, men idag, hon va så vacker!

Finast av allt va nog Daniels tal till Victoria.
Som den lilla smyg mes jag är, kunde jag inte låta bli att få lite tårar i ögonen.



Kass bild kvalité, men ljudet är ju bra =)

Jag är helt salig på nåt sätt, det va så magiskt. Allt va så himla.. magiskt bara!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en sann Royalist! ...

2010-06-20 @ 11:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0