Huvudvärk

Vilken jävulskt sprängande huvudvärk jag har idag, klarade inte av att öppna ögonen i morse.
Så idag får skruttan vara hemma, så får vi se vad vi hittar på för skoj när huvudvärken har släppt!

Köpte en ny bok i förrgår,
Skadad av Cathy Glass.
Såå otroligt bra bok, från första sidan va jag fast och jag kan verkligen inte lägga ifrån mig den på kvällarna.

Vad van man har blivit av hantverkarna nu, att dom kommer när man ligger o sover.
Imorse va det hit nån hantverkare, antar jag.
Hörde bara när dörren låstes när han gick, för att klockan ringde precis då.
Men bland dom första gångerna det kom hantverkare så spratt man ju upp ur sängen
panik slagen. Haha!

Usch, idag hade jag tänkt betala räkningarna.
Jag gruvar mig såå fruktansvärt mycket.
Har shoppat så mycket de senaste dagarna,
så det ska bli intressant att se hur mycket (lite) det blir över :p

Men ähh, det ordnar sig. Det gör det alltid =)
Och nu ska jag släppa allt, ingenting ska få tynga ner mig.
Jag är lyckligare än på länge!
Tänkt vad underbara människor kan göra en på såå bra humör :D

Just ja, bäst av allt!
Idag visar vågen 55,8 kg :D haha.. HAPPY!

Kommentarer
Postat av: Vackra jag

Snart så får ni fint besök från landet, vem kan det vara må tro!? Hoppas bara ni har kylen full för nu kommer det en riktig bondmora på 68´kg.:)

2010-03-29 @ 10:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0